2013. július 25., csütörtök

Kismama halásznadrág csomag nyárra - Jelenlegi ára: 2 100 Ft

3DB KISMAMA nadrág nyárra
Maximum 6-7 hónapos Kismamáknak ajánlom! én már a 8. hónapban vagyok, bár ehhez képest elég nagy pocakom van..... nagyon könnyű nyári viselet, és legalább ahogy mész az utcán a combod nem súrolódik ki a melegben, ahogy összeér : ) én ezért szerettem ezeket a nadrágokat....
Akár  700Ft/Db-ért és a tiéd, szemben a turkálókkal minimum 1500Ft lenne!!!
1. Sötétdrapp, szárán mintás vászon - 100%pamut - halásznadrág
Nem találtam rajta semmilyen hibát, szinte új állapotban van, a hátsó zsebe hímezetten díszített
Hossz: 78 cm
Szélesség passzé alatt: 46-47 cm
2. JoJo Maman Bébé Maternity fekete len halásznadrág
Nincs semmi hibája. Elöl gumis és kötős, oldalt zipzárral záródik.
Hossz: 84 cm
Szélesség: deréknál 44-48-ig nyúlik
Beleírt méret: 12
3. Invorm fekete len rövidnadrág
Nincs semmi hibája. Elöl gumival szűkíthető, oldalt záródik zipzárral.
Hossz: 59 cm
Szélessége: deréknál teljesen kiengedve 44 cm. (Nyúlik még max. 47-ig. )
Beleírt méret: XL
Személyesen át lehet venni dunakeszin, vagy Bp. Nyugati előre egyeztetett időpontban.
Villám ár esetén állom a postát! A postaktg saccolt!



Jelenlegi ára: 2 100 Ft

Az aukció vége: 2013-08-02 11:17
. Kismama halásznadrág csomag nyárra - Jelenlegi ára: 2 100 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése