2013. augusztus 26., hétfő

18dbs őszi csomag+bélelt nadrág 104s H&M F&F C&A - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

A kicsi fiamé volt, újonnan vásárolt mind.
A csomag tartalma:
- 4 db csíkos F&F póló
- 3 db F&F póló majmos, motoros, farkasos
- 2 db-s Palomino póló szett piros+kék munkagépes
- 1 db széldzseki/esőkabát (McSport), vékony selyembéléses, cipzáros, kapucnis, ujja tépőzáras, alja  összehúzható, 100% poliészter
- 1 db F&F bolyhos belsejű kapucnis, cipzáros narancssárga kardigán
A felsőkre jellemző egy kis mosásbolyhosság, néhány folt is előfordul.
- 1 db F&F pamutbéléses roll-up vászonnadrág-csak öblítve volt, nem hordtuk
- 1 db F&F farmernadrág dereka állítható, csak gombos, cipzár nincs-térde kopottabb
- 2 db F&F szürke szabadidőnadrág, az egyik bolyhos belsejű-folt több helyen is, bár lehet, hogy Vanishhel még rendbehozható, mosás előtt nem figyeltem rá, csak most fényképezésnél
- 1 db H&M sötétkék nadrág, cipzáros, patentos, állítható derekú-látszik rajta a használat, de ez a szín, ill anyag így kopik
- 1 db H&M kordnadrág szintén cipzáros, patentos, állítható derekú-foltot nem láttam, viszont kicsit bekeményedett az anyag, szerintem egy frissítő öblítés jót fog tenni
- 1 db Palomino polárbéléses 100% poliészter nadrág, derekában a kötő aktív-nagyon szerettük, két méretben is volt-sajnos nagyot esett benne a fiam, egy helyen kilyukadt, ezt takartam el a matricával, de van még rajta  kopás az esés következményeként. Nyugodtan hordható, jó kis nadrág, nem kell mindig mosni, elég egy nedves ruhával áttörölni.
A ruhákat mi oviba hordtuk, szerintem-esetleg a 2 pamutnacit kivéve-továbbra is nyugodtan hordhatók oda mind.
Mindegyik beleírt mérete 3-4 év 104s.
A mennyiségre való tekintettel nem mértem, minden hibát fényképezni nem tudtam, de kérésre mérek, ill. minden kérdésre szívesen válaszolok.
Természetesen postázom is, a csomag tiszta súlya 2445 gr.



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2013-09-08 17:00
. 18dbs őszi csomag+bélelt nadrág 104s H&M F&F C&A - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése